[Indignats-pallars] Tiptic

ketzal ketzal_g a yahoo.es
dim mar 26 11:11:27 CET 2013

Hola!

Em sembla molt bé el text del triptic! També inclouria una part que
parli de com col.laborar econòmicament amb el projecte (tema de quotes i
socis) i deixaria molt clar que el que busquem es l'autogestió econòmica
i que no es possible si no hi posem de la nostra part. Tota la resta em
sembla genial.

Pot ser també cambiaria alguna cosa de la maquetació, no se si posaria
lo de l'1 de maig al triptic... Estaria bé tenir un triptic informatiu
del local que ens serveixi durant un llarg temps, per això comento lo de
l'1 de maig. Pot ser podem fer difussió de lo de l'1 de maig per una
altra banda i aquest dia repartir els triptics del local?

Sinó el que penso es que pot ser podem deixar la part on posa lo de l'1
de maig en blanc i poder-hi enganxar lo de l'1 de maig, una jornada
sobre habitatge o altres activitats que vulguem fer. Com si fos un
triptic que a la vegada també fes la funció de bulletí informatiu.

Salut!

Quetzal