[Indignats-pallars] Proposta ordre del dia 23/05/2011

quetzal garcia ketzal_g a yahoo.es
dll maig 23 15:27:26 CEST 2011

Hola a indignats/des!

Aquí us passo una proposta d'ordre del dia per avui:

ORDRE DEL DIA ASSEMBLEA INDIGNADES PALLARS 23/05/2011

Hora i lloc: A les 20h a la plaça mojor de Sort.

Després de l’assemblea d’ahir, es van proposar uns temes a desenvolupar i podria
ser el punt principal per l’assemblea d’avui. Tot seguit exposo els temes.

	1. Educació
	2. Ecologia
	3. Difussió/ 	Informació/ Comunicació
	4. Treball/ Autoocupació
	5. Economía
	6. Salut/ Resolució de 	conflictes
	7. Habitatge
	8. Organització/ 	Acollida

A partir d’aquestos punts, podríem desenvolupar-los i definir uns principis
bàsics a seguir per aquestos temes. Això ho podríem fer per grups per aprofitar
millor el temps i després posar-ho en comú i acabar de decidir. Finalment ja
podríem definir les comissions.

També m'agradaria parlar sobre les llistes de correus, ja que ens han oferit un
servei però amb alguna proposta més. Copío el correu que m'han enviat:

bones,
al mateix moment en jose m'estava demanant una llista per a
acampada-mataró, així que he creat les llistes que totes comencin per
acampada, acampada-mataro, acampada-pallars, etc.

aquestes llistes són temporals i hauriem de poguer definir unes
polítiques per a les llistes temporals i esborrar-les (passant-li els
arxius al propietari) un cop passat un temps, crec que aquest temps
pot ser suficient durant 2 o 3 mesos.

d'aquesta forma sempre permetem la creació de llistes de correu per a
accions que no duren més de 3 mesos.

el què si hauriem de mirar és com gestionem el tema dels arxius de llistes.

d'aquesta forma definiria 2 tipus de llistes, les temporals que es
podrien demanar i al cap d'un temps tancar-les i les permanents que
aquestes es demanaria certa aportació per a mantenir el projecte
(sigui en hardware, ecos, o euros).

hauriem de mirar però que no hi hagués algú més viu que la resta i
anés creant llistes cada 2-3 mesos per saltar-se les aportacions. Ja
seria més aviat una qüestió ètica de qui les demana. Qui no actui amb
ètica però, segons la meva opinió no és digne de utilitzar els serveis
de marsupi, ja que no n'estaria recolzant la mentalitat.

com ho veieu?

- Blackhold

Recordar que això només es una proposta i que si algú te alguna cosa a afegir
que ho faci.

Salut!

Quetzal