[Indignats-pallars] Rv: Assemblea Terres de Ponent

armand simon armandsimon2002 a yahoo.es
dis nov 5 23:25:17 CET 2011

Era de Sansa
Altron (Sort)
973621736
696535199
www.toprural.com ->Sort

----- Mensaje reenviado -----
De: Eduard R. Baches i Lumbierres <ebaches a gmail.com>
Para: Assemblea d'Indignats Ribera del Sió Ribera del Sió <indignats.riberadelsio a gmail.com>
CC: indignatsdelanoguera a gmail.com; acampadalleida.info a gmail.com; info a assemblealleida.org; armandsimon2002 a yahoo.es
Enviado: sábado 5 de noviembre de 2011 15:19
Asunto: Re: Assemblea Terres de Ponent

A mi no em va gens bé pq vaig a l'assemblea nacional de la PAH, però  segur que de Lleida puja gent igualment. Parlaré amb en Braulio.

Vinga, força!

Eduard

El 5 de novembre de 2011 12:47, Assemblea d'Indignats Ribera del Sió Ribera del Sió <indignats.riberadelsio a gmail.com> ha escrit:

Bones,