[Indignats-pallars] spanishtan

Pau Urenya pau.urenya a gmail.com
div oct 28 12:55:40 CEST 2011

Jaaaaaaa sé que molts ja ho heu vist però pot ser algú encara no coneix el
vídeo, és molt bo!! Llàstima del final i el nom un tant etnocentrista, com
quan es deia que Àfrica començava als Pirineus...

http://www.youtube.com/watch?v=WcEsWASuSi8

--

*- Tu no ets el cap? Mana-li que vinga a casa!*
* - Si jo li manara a un home fer alguna cosa que ell no volgués fer, ja no

Cap dels Homes Invisibles. Selva Maragda