[Indignats-pallars] D'acord amb els acords

odette dette dette007 a gmail.com
dll set 19 16:00:30 CEST 2011

la assemblea d'avui dilluns al Sobirà, s'ha intentat pero per les poques que
hi serem, (per ara 2) hem pensat de posposar la i difondre a partir d'ara
per el dilluns ke ve la pròxima. ke us assembla?
petons!!
Odette