[Indignats-pallars] es suicida un avi a Grècia

armand simon armandsimon2002 a yahoo.es
dij abr 5 11:46:34 CEST 2012

Les tertúlies són horribles. A la majoria de tertulians se'ls veu massa el llautó de quina funció fan i per qui treballen, de qui cobren. Fan bona la frase de Malcolm X: Vigileu amb els mitjans de comunicació, perquè us ensenyaran a odiar els oprimits i a estimar els opressors.La pluja fina ideològica de les tertúlies i la por a les pilotes de goma a l'ull són alguns dels recursos que li queda al poder per mantenir la situació sense canvis importants.Afegeixo la traducció de la carta de comiat de Dimitris Christoulas, un jubilat grec que s'ha suïcidat, text que circula avui per facebook (fins que ho censurin, clar):
Dimitris Christoulas

"El Govern de Tsolakoglou ha aniquilat qualsevol possibilitat per a la meva supervivència, que es basava en una pensió molt digna que jo havia anat pagant tot sol i sense ajuda de l’Estat durant 35 anys. I considerant que la meva avançada edat no em permet reaccionar de cap altra manera (tot i que si un compatriota grec agafés un kalashnikov, jo li faria costat), no veig cap ...altra solució que aquest final decent de la meva vida, abans que m’hagi de veure a mi mateix furgant els contenidors d’escombraries per a poder menjar. Crec que els joves sense futur algun dia agafaran les armes i penjaran els traïdors d’aquest país a la plaça Syntagma, tal com van fer els italians amb Mussolini el 1945 a la Plaça Loreto de Milà."

El 4 d’abril de 2012 22:36, armand simon <armandsimon2002 a yahoo.es> ha escrit:
Facebook ha eliminat una foto on surt un noi que ha quedat cec d'un ull per culpa de la violència de l'Estat. Aquest és l'enllaç http://www.catalunyapress.cat/cat/notices/2012/04/qui-ha-deixat-cec-a-angelo-cilia-63937.php on podeu trobar un article on s'informa del succés. Apagueu les tertúlies i obriu els ulls, els que encara els tingueu, perquè ens voldran criminalitzar a tots. A tots els que no ens perdonen els impostos, als que no podem vendre palaus de la música o ITV's i, per descomptat, als que no som propietaris de bancs.