[Indignats-pallars] Insubmissió al copagament de sanitat més data propera assemblea PAEC

Odette Dette dette007 a gmail.com
dij abr 5 18:54:39 CEST 2012

ES POT DIFONDRE JA EL MANIFEST I LA PROPERA DATA I LLOC  DE L'ASSAMBLEA
PAEC A TOTES? (SUPOSO QUE L'ACTA NO, NO?,....O TREIENT EL TEMA DE LES
PROPOSTES, EL DEMÈS SI??)

PETONS

ODETTE