[Indignats-pallars] Espaicoordinació

Pau Urenya pau.urenya a gmail.com
dll abr 16 18:47:42 CEST 2012

Hola gent,

M'ha passat aquests links per comunica-nos amb les altres assemblees
indignades de Catalunya. Ara per ara em pareix que és una cosa molt
barcelonina però m'han dit que estaria molt bé passar-nos algun dia i
explicar el que estem fent

> http://espaicoordinacio.net/
>
> El 27 l'organitzarà l'assemblea del Raval (possiblement a la Rimaia)

l'eina d'intercomunicació de barris, pobles i viles:

https://n-1.cc/pg/groups/509672/iccvpb/

Si us voleu sumar i coneixeu l'eina n-1, aquest espai és una eina per fer
propostes entre nosaltres, però sempre podeu contactar directament a:

espaicoordinacio a gmail.com <%20espaicoordinacio a gmail.com>

Salut
--
"Si voleu conservar un amic, si voleu estimar una amiga, espereu un
diumenge al vespre i li envieu un poema.