[Indignats-pallars] LA PASSA DE CARNAVAL ES DISFRESSA DE "RETALLADES DE SANITAT" VENS A FER PINYA?

armand simon armandsimon2002 a yahoo.es
div feb 10 17:54:36 CET 2012

Bones,
Amb motiu de les retallades de Sanitat, aprofitem el carnestoltes per sortir a la passa disfressats/des de malaltes, ferides i mortes (les persones que vagin de mortes, podrien portar una pancarteta exposant la causa de la mort: "Em vaig morir esperant a entrar a la UCI", "Vaig morir-me fent cua a Urgències", etc... també podríem portar una creu a la mà o un R.I.P., a la disfressa.. Les malaltes, podrien anar amb ferides sagnants o amb la cara evidentment descolorida, algun òrgan sobresortit del cos per accident, etc  (son idees)...i si portem una bata blanca o vestit blanc, ens farem més visibles com a grup..
Passa-ho!

Dimarts 21 de febrer a les 15:30 quedem a l'Ateneu per portar les disfresses, disfressar nos i sortir totes cap a la Passa.

Us esperem amb moltes ganes de fer una bona pinya en aquesta indignant retallada, que està afectant tant seriosament les nostres vides i les que venen.

Salutacions!