[Indignats-pallars] algú vol un cotxe?

elizabet escala elimescala a yahoo.es
dij jun 14 11:57:20 CEST 2012

Bones Oriol!!

Tinc uns amics que estan interessats en el cotxe. Encara està disponible?

Gràcies,

Eli

________________________________
 De: armand simon <armandsimon2002 a yahoo.es>
Para: indignatspallars <Acampada-pallars a marsupi.org>
Enviado: Martes 12 de junio de 2012 15:44
Asunto: [Indignats-pallars] algú vol un cotxe?

Hola!

Fa uns dies vaig canviar-me el cotxe i ara ja no faré servir aquell mític, autèntic, inigualable i invencible AX B-9060-OU vermell. Molts de vosaltres segurament l'haureu vist fins fa poc movent-se però ara ja té la ITV caducada. Fins últim moment ha anat la mar de bé, però ara caldria fer-hi una mica d'inversió per a què pugui passar la ITV (segur que cal canviar 2 pneumàtics i repassar frens, enllumenat de davant i fre de mà). El filtre de l'oli i l'oli el vaig canviar fa poc.

En resum, que si algú de vosaltres el vol el regalo!! O si coneixeu d'algú doncs també! I si no el donaré de baixa...
Digueu-m'ho el més aviat possible si algú el vol, sisplau!

Apa, salut!

oriol
--
Per a publicar un missatge al grup, envia'l a:
pallarsviu a googlegroups.com o bé respon un missatge del grup.