[Indignats-pallars] Vaig a fer-me monja

armand simon armandsimon2002 a yahoo.es
dic jun 27 17:46:13 CEST 2012

Vaig veure el programa i estic totalment d'acord amb el Pau.

Déu vos guard

Armand

Mai m'hagués imaginat que una monja de l'abadia de Montserrat em sorprendria i commouria tant. Teresa Forcades diu veritats com a punys amb una senzillesa i calidesa admirables. Denunciant la dictadura dels mercats, per una democràcia real i cridant a una vaga general indefinida... Increïble!

'El capitalisme no és ètic': http://www.tv3.cat/3alacarta/#/videos/4149710

No us el perdeu!

p.d. Un company em respon: 'Si nen, començo a tenir la sensació de que guanyarem ;) Lloat sigui Déu!'

--
"Els nostres caps mai baixaran bastant com per menjar-nos la seua merda"
John Berger