[Indignats-pallars] assemblea PAEC i aniversari 15 M

armand simon armandsimon2002 a yahoo.es
dic maig 2 21:55:17 CEST 2012

Bones

Finalment l'assemblea de la PAEC la farem el dia 12 de maig i pujarà alguna persona de la xarxa de suport del Clot, ja que el col·lega curra tot el mes i no pot venir, així ja no maregem més amb els dies, que també està molt bé..
Faltaria fer el cartell, jo si es vol senzill ho puc fer, si el voleu fer més bonic, jo no sóc bona dissenyadora gràfica..

Per una altra banda i lligat amb el cartell,
S'apropa el 15 de maig i estaria fer alguna història per celebrar l'aniversari del moviment 15M,

No sé si es voldrà fer algun acte en cada comarca, però com a proposta;

És podria fer la xerrada-assemblea en la Pobla del dia 12, i el mateix dia 15 a Sort podríem anar a la plaça, fer xocolatada per nens i nenes (la Amaya també proposa fer algun joc) i una rifa, en la que sempre toqués alguna cosa (quelcom que tinguem per l'Ateneu), i un dels regals que fos el llibre del 15M, i així aprofitem i traiem subsistència per l'Ateneu...

I al cartell ho podríem posar tot plegat com a ANIVERSARI 15M,

Bé, com el proper dia de trobada és el dia 7 crec que és una mica just i estaria bé anar concretant o com a molt tard que aquell dia ho tinguéssim decidit i mig fet el cartell per distribuir-ho, que només faltaran sis dies,

Petons

Ah!
I li podeu reenviar el mail al Minyambres (que me'l retorna) i al Jordi (que no el tinc) i a la penya que volgueu!!!