[Indignats-pallars] productes alimentació eco i local a l'Ateneu de Sort

Borda El Vilar info a elvilar.com
dis maig 5 13:18:25 CEST 2012

Hola
de la Borda El Vilar podem oferir ous ecos de gallines i les seves
families que surten a volar pel bosc cada dia.
Si hi ha algú interessat en comprar, podem baixar o dimarts al mercat o
aquest dijous a les 19 hores.
Puc suministrar una dotzeneta cada setmana o així a qui estigui interessat.
si algú vol ous que m'envïi un missatge, please.
Si fa falta, adapto preu a la situació de cadascú (Intercanvi o preu
ajustat)

manela a elvilar.com

Per una altra banda, ja vindré dijous per sumar-nos a la compra de
farines i llets de soja i civada per natris.

Una abraçada per tots

Manela

Tfns. 618 82 30 28 (Maurici)
973085025 (18 a 22 hores p.m.)