[Indignats-pallars] productes eco a l'ateneu de Sort

armand simon armandsimon2002 a yahoo.es
dim maig 29 22:23:48 CEST 2012

Hola a tothom,
.
 Salut

Armand

________________________________
De: Montse Palacín <mpalacin a gmail.com>
Para: armandsimon2002 a yahoo.es
Enviado: Martes 29 de Mayo de 2012 18:04
Asunto: Comanda Salàs

Hola Armand,

Sóc la Montse de Sort.

El dimecres passat el Quetzal em va comentar que ara feu un grup amb les comandes del Sobirà, i que intentarà pujar-les la Carme i deixar-les a l'Ateneu.

A mi m'aniria bé si pogués comptar-hi també, i si algun dia no pot la Carme ja m'hi atansaria jo.

Ara mateix no sé quantes cistelles venen cap al Sobirà, però si podem estalviar viatges, millor que millor.

Ja em direu alguna cosa,

Montse

A l'Ateneu hi ha productes ecològics a preus populars: farines, llegums, arròs, cus-cus, llets de soja i arròs, mel, melmelades... I el que demaneu.

Comprar aquests productes a l'ateneu és una forma de donar suport al projecte social.

Els horaris de l'ateneu són: dilluns de 17'30 a 19'30, dimarts de 11 a 15, dimecres i dijous de 18 a 20.