[Indignats-pallars] fira d'intercanvi el 2 de desembre al poli de Sort

armand simon armandsimon2002 a yahoo.es
dis nov 3 20:58:06 CET 2012

Hola,

Hem organitzat una fira d'intercanvi (especial joguines i el que vulgeu portar) pel diumenge 2 de desembre al poliesportiu de Sort a partir de les 11 h.

Hi haurà taules i cadires per tothom.

Armand
Associació Centre Social Casa Xorret

Bones,

comentar que la proposta del "mercadillo" d'intercanvi a Farrera per demà l'hem aplaçat, ja que no teníem present que hi ha la Fira de Tardor de Sort!

Bon cap de setmana,

anna

El 3 de novembre de 2012 2:51, enrique beck <ebeckgi a yahoo.es> ha escrit:

Si algú baixés,els de l'altrecine de la Pobla tenim una peli per tornar al videoinstan del carrer Enric Granados. Penseu en nosaltres. Gràcies.