[Indignats-pallars] VERGONYA

JOSEP MIÑAMBRES BOIXEREU jminambr a xtec.cat
dij nov 15 08:04:32 CET 2012

*VERGONYA*

 Ahir a la manifestació de Lleida, l'amic Macià, em va dir que la paraula
que millor definia la vaga del dia passat era VERGONYA!!

 VERGONYA per la manca de solidaritat envers les persones desnonades.

VERGONYA pels homes i dones que no són capaços d'acompanyar als milions
d'aturats que es van manifestar per demanar justícia.

VERGONYA que haurien de sentir les persones, que no van moure ni un dit pel
negre futur que els espera als seus fills i filles.

VERGONYA per aquelles persones que pensen podran anar trampejant el futur.

VERGONYA pels que s'inventen teories per justificar la seva passivitat.

VERGONYA pels que no es mouen per la defensa d'un futur digne de totes i
tots.

VERGONYA també, pels que potser van fer vaga i, no van sortir al carrer a
mostrar el seu enuig, per la por al què diran.

VERGONYA pels que podent actuar, es van autocensurar.

VERGONYA pels que consideren que les entitats que varen convocar la vaga
estaven deslegitimades (sindicats, ONGs, associacions...)

VERGONYA per aquelles i aquells que haN rebutjat els nosaltres pel jo.

VERGONYA per les persones que avui pensen, que a lo millor ho haurien
d'haver fet i no van donar el pas.

VERGONYA pels Ajuntaments que ahir van mantenir encés l'enllumenta públic
per falsejar les lectures de consum elèctric

VERGONYA, REDEU! VERGONYA

 Josep