[Indignats-pallars] demà divendres

enrique beck ebeckgi a yahoo.es
dij nov 15 19:55:57 CET 2012

Hola, cinèfils, demà com cada divendres a les 22 hores i una mica més, com és habitual entre nosaltres, passarem la que, potser, és la peli més famosa d'el Greenaway, el nom de la qual, no m'he pogut aprendre mai. Massa substantius entre comes, per la meva curta memòria. En tot cas, va d'un cuiner que en un plató serveix un plat digne d'un rei caníval. La resta ja ho coneixeu, passions desfermades, colors imponents, Nyman a doll, una noia espectacular (pobreta), mascles llicenciosos i inmorals... tot un menú.

L'assaborim demà.
Enric