[Indignats-pallars] necessitem adhesions contra l'autopista elèctrica

Carlos González Sanz bozalongo a hotmail.com
diu set 23 16:16:12 CEST 2012

Gracias por el mensaje Armand. Ah, y, si lees con atención en el blog, verás que, efectivamente, el manifiesto, como todo el post (como todo el blog), está en castellano y en catalán, como no podía ser de otro modo, claro está (eso sí, hace tiempo que Marta no se pone en contacto conmigo, así que no sé si le pega un repaso a la traducción al catalán, por lo que si ves algún error o alguna "castellanada", avísame).
Salud.

Date: Sat, 22 Sep 2012 21:37:41 +0100
From: armandsimon2002 a yahoo.es
Subject: necessitem adhesions contra l'autopista elèctrica
To: Acampada-pallars a marsupi.org; aprenem-plegats a googlegroups.com; pallarsviu a googlegroups.com; lopinegre a googlegroups.com; pallars a ecoxarxes.cat

Hola,
El 6 d'octubre farem una jornada reivindicativa contra l'autopista elèctrica a Monsó http://autopistaelectricano.blogspot.com.es/ . Si formeu part d'una associació i voleu adherir-la al manifest envieu un correu a:  resistir a terra.es
Podeu llegir el manifesta al següent enllaç. Només l'he trobat en castellà. És estrany perquè el blog és bilingüe http://autopistaelectricano.blogspot.com.es/2012/09/manifiesto-de-la-jornada-reivindicativa.html

L'adhesió és un acte simbòlic que no implica cap
 compromís, però si hi ha moltes adhesions el poder s'acolloneix. Com amb la manifestació de l'onze de setembre.
És clar que podem
Armand