[Indignats-pallars] [pallarsviu:2663] gràcies per la fira

Selva Bergadà Olivart selvaber a gmail.com
dic abr 17 12:42:13 CEST 2013

Bones, jo també  vui agraïr a tothom que va col·laborar en la Fira que fes
que fos possible, però en especial a l'Armand, que és bàsicament, qui s'ho
va currar practicament tot.
Moltes gràcies Armand!!
Potxons!!
Selva

El 16 d’abril de 2013 13.26, armand simon <armandsimon2002 a yahoo.es> ha
escrit:

--
Selva Bergadà Olivart
Tècnica de Dinamització