[Indignats-pallars] Acta assamblea del 22 d'abril

Josep Plasencia i Loncà josepenvall a gmail.com
div abr 26 18:41:27 CEST 2013

No vaig recordar-me de ficar als cartells lo de productes locals.... Potser
ho podríem recordar en els mails successius, feisbucs i demés que els
calçots són de productors de Pobla, carn de Llania...
Pel que fa al tema del logo, a l'acta queda incomplet, i sembla que no en
vam triar cap, quan a la majoria de l'assemblea els va agradar la pigassa
dins el cercle i es va triar, i com que no érem massa gent vam quedar en
que el triavem provisionalment. El podeu veure al local, penjat al suro.
Salut
El 26/04/2013 15:51, "ketzal" <ketzal_g a yahoo.es> va escriure: