[Ateneu la Pigassa] [Fwd: D.Alves, A.Rivera, FROB, en espanyol, Gibraltar]

Josep pepaixa a tinet.cat
diu ago 11 11:54:31 CEST 2013

En Dani Alves diu que sí a la independència:
http://www.directe.cat/noticia/311537/dani-alves-a-favor-de-la-independencia-dels-catalans

El Rivera diu que vol tancar la tv3:
http://www.elsingulardigital.cat/cat/notices/2013/08/_rivera_tancaria_tv3_perque_ja_hi_ha_molts_canals_95439.php

El govern espanyol ens roba i regala els diners als bancs amics:
http://www.vilaweb.cat/editorial/4136414/considere-uns-delinquents.html

A Castelló, un metge exigeix als pacients que li parlin en espanyol:
http://www.vilaweb.cat/noticia/4072461/20130110/voste-mal-educada-aixo-espanya-mha-parlar-espanyol.html

Gibraltar: Rafael Bastardes, diari Avui 21-07-1979
Vaig sentir per ràdio el 16 de juliol uns mots pronunciats per en López
Raimundo durant una reunió recent del PSUC. Va dir que 'Gibraltar és el
darrer reducte colonial d'Europa'. Això em fa recordar quan, fa uns anys,
Espanya va reclamar Gibraltar a l'ONU.
El representant anglès va contestar que Anglaterra li podia tornar
Gibraltar a Espanya si Espanya li tornava la llibertat a Catalunya. Va dir:
'Perquè Gibraltar és el preu d'una traició'. L'afirmació del govern
espanyol que el Tractat de Utrecht de 1713 ha prescrit, significa que
Catalunya torna a ser un Estat independent.
Mark Arnold-Foster. The Guardian, London 20-4-1977