[Indignats-pallars] pans de Mencui

armand simon armandsimon2002 a yahoo.es
div feb 1 22:15:12 CET 2013

hola gent del Pallars

sóc l'Enric i visc a Mencui, i tot i que aquest és el meu primer missatge a Pallars viu, només ens coneixem una mica. Conec a alguns de vosaltres i alguns de vosaltres també em coneixeu. Sigui com sigui, us vull fer saber que faig pans eco cuits en forn de llenya, tot de forma molt artesana, amb farines eco, llevat mare natural i llargues fermentacions, i atès que l'Ajuntament de Sort encara s'està rumiant (o fa veure que s'ho està rumiant) si em deixa baixar amb uns quants pans a mercat, he decidit buscar altres vies per trobar noves comandes. Fins ara ja porto pa a l'Arbella, a l'ecoxarxa del Pallars i a gent particular tan de Sort com de La Pobla (repartiment a domicili, a la feina o on calgui). Faig fornada els dimarts, i tots els productes (pa blanc, integral, espelta, ...) i diferents formats els podeu veure al document adjunt.

Si voleu algun aclariment més em trobareu al 678.78.04.88

Gràcies per haver arribat fins aquí  :-)

Salut

--
ENRIC
www.trans-tadji.info

Per a publicar un missatge al grup, envia'l a:
pallarsviu a googlegroups.com o bé respon un missatge del grup.
Per a donar-te de baixa d'aquest grup, envia un missatge buit a: