[Indignats-pallars] Cartes públiques entre Enric Duran i la Zone À Défendre / Cartas públicas entre Enric Duran y la Zone À Défendre

Ecoxarxa lo Pallars pallars a ecoxarxes.cat
dll feb 25 19:22:16 CET 2013


 [VERSIÓN EN CASTELLANO MÁS ABAJO.]

 

Versió de la carta en francès: Camarades de la Zone À Défendre <http://enricduran.cat/es/camarades-de-la-zone-a-defendre-zad/> (ZAD)
Tota la informació sobre la Zone À Défendre (ZAD), a Bretanya: zad.nadir.org

 

*Carta d'Enric Duran a la ZAD*

Companyes i companys de la Zone À Défendre (ZAD),

Us escric a títol personal, i alhora com a membre de la Cooperativa Integral Catalana i del grup promotor de la crida per a la Revolució Integral.

Com sabeu, recentment hem reprès contacte amb alguns membres actius a la ZAD després de la difusió pública de la meva acció de desobediència al meu procés judicial i, al mateix temps, després de la primera difusió pública de la crida a la Revolució Integral i la seva nova pàgina web http://www.integrarevolucio.net <http://www.integrarevolucio.net/ca>

Seguim amb molt de respecte i interès la lluita per la defensa i la preservació del /bocage/ (boscatge) nantesí davant el monumental aeroport que els de dalt volen bastir, passant per sobre de qui sigui.

Carta sencera: http://enricduran.cat/contacte-amb-la-zone-a-defendre-zad/
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
I una resposta des d’un racó de la ZAD

*Asil polític per a Enric Duran a la ZAD*

Enric,

Us saludem des de Notre Dame Des Luttes (Mare de Déu de les Lluites), a tu i als camarades de la Cooperativa Integral Catalana, igual com a totes i a tots els qui es reconeixen en la Revolució Integral.

Tenim coneixement d’aquest acció d’expropiació massiva i del que avui et costa… Una mascarada judicial: t’arrisques a 8 anys de presó després d’haver reapropiat 492.000 euros als bancs. Diner que roben als pobles! Hisenda et persegueix perquè paguis impostos sobre els diners que has redistribuït del tot als moviments socials catalans. Aquesta suma representa el 0,0012% del que l’Estat espanyol gasta per salvar la Banca, totes les despeses a compte del contribuent…

Llavors, Enric, si l’Estat espanyol decideix robar la teva llibertat, la teva vida, estarem feliços i satisfets d’oferir-te hospitalitat i asil polític a la ZAD*!

Tenim en comú aquesta voluntat de veure el sistema mortífer que regeix les nostres societats deixar finalment lloc a una altra concepció del món. Sigui resistint frontalment a la piconadora del sistema o sigui bastint una altra manera de viure junts, participem d’un mateix moviment. 

Resposta sencera: http://enricduran.cat/contacte-amb-la-zone-a-defendre-zad/

_________________________________________________________________________________
[CAST]

Versión de la carta en francés: Camarades de la Zone À Défendre <http://enricduran.cat/es/camarades-de-la-zone-a-defendre-zad/> (ZAD)
Toda la información sobre la Zone À Défendre (ZAD), en Bretaña: zad.nadir.org

*Carta de Enric Duran a la ZAD*

Compañeras y compañeros de la Zone A Défendre (ZAD),

Os escribo a título personal, y al mismo tiempo como miembro de la Cooperativa Integral Catalana y del grupo promotor del llamamiento por la Revolución Integral.

Como sabeis, recientemente hemos retomado contacto con algunos miembros activos en ZAD, tras la difusión pública de mi acción de desobediència a mi proceso judicial, y al mismo tiempo tras la primera difusión pública del llamamiento a la Revolución Integral y su nueva página web http://www.integrarevolucio.net <http://www.integrarevolucio.net/es>

Seguimos con mucho respeto y interés la lucha para la defensa y la preservación del /bocage/ (boscaje) nantesino ante el monumental aeropuerto que los de arriba quieren armar, pasando por encima de quien sea.

Carta entera: http://enricduran.cat/es/cartas-publicas-entre-enric-duran-y-zad/
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Y una respuesta des de un rincón de la ZAD

*Asilo político para a Enric Duran en la ZAD*

Enric,

Los saludamos desde Notre Dame Des Luttes (Nuestra Señora de las Luchas), a ti y a los compañeros de la Cooperativa Integral Catalana, así como a todos y a todas los que se reconocen en la Revolución Integral.

Tenemos conocimiento de esta acción de expropiación masiva y de lo que hoy esto te cuesta… Una mascarada judicial: arriesgas 8 años de prisión por haber retomado 492 000 dólares de los bancos. ¡Dinero que ellos roban a los pueblos! Hacienda te persigue para que pagues impuestos sobre el dinero que distribuiste en su totalidad a los movimientos sociales catalanes. Esta suma representa el 0,0012 % de lo que el Estado español ha gastado para salvar a los bancos, todo a expensas del contribuyente…

Entonces Enric, si el Estado español decide robar tu libertad, tu vida ¡Estaremos felices de ofrecerte hospitalidad y asilo político en la ZAD*!

Tenemos en común esta voluntad de ver el sistema mortífero que rige nuestras sociedades dejar por fin lugar a otra concepción del mundo. Que resistamos frontalmente a la apisonadora del sistema o construyamos otro modo de vivir juntos, participamos en el mismo movimiento. 

Respuesta entera: http://enricduran.cat/es/cartas-publicas-entre-enric-duran-y-zad/



-------------- part següent --------------
Un document HTML ha estat eliminat...
URL: <http://lists.marsupi.org/pipermail/acampada-pallars/attachments/20130225/c99ca486/attachment.htm>
-------------- part següent --------------
_______________________________________________
Publicaciocrisi mailing list
Publicaciocrisi a llistes.moviments.net
https://llistes.moviments.net/listinfo/publicaciocrisi


More information about the Acampada-pallars mailing list