[Indignats-pallars] som energia donar-se d'alta gratis

armand simon armandsimon2002 a yahoo.es
dim feb 26 18:53:09 CET 2013

Hola a tothom

Si algú vol canviar-se el contracte d'electricitat a Som Energia ara pot fer-ho sense cap cost, perquè tenim diversos socis que poden donar d'alta un total de 13 comptadors.

Si m'envieu la darrera factura a aquest correu jo mateix us faria el canvi de companyia. És molt fàcil. Podeu entrar a somenergia.coop

Aprofito per comunicar-vos que el 14 d'abril vindrà Som Energia a fer una xerrada en el marc de la fira de natura del Pallars.

Salut i bona energia.

Armand