[Indignats-pallars] Rv: demà, divendres

enrique beck ebeckgi a yahoo.es
div gen 18 16:19:06 CET 2013

Em permeto reenviar la resposta del Giot. Gràcies, Oli.
Enric

----- Mensaje reenviado -----
De: Oliver Berger <giotberger.berger a gmail.com>
Para: enrique beck <ebeckgi a yahoo.es>
Enviado: Viernes 18 de enero de 2013 0:02
Asunto: Re: demà, divendres

Em entren ganas de delectar aquest bonbon antique i caramelet tres cops saboread un altre vegada!
Amb llengua suaument el vel del paladar.  Low  Lit  Toi ,
"c'est si bon" and "make me rainbows", cherie
Hope to see you tomorrow.   giot
"..."+"I Fall In Love Too Easily" by Chet Baker

El 17 de gener de 2013 21.02, enrique beck <ebeckgi a yahoo.es> ha escrit:

http://www.youtube.com/watch?v=Upj2gDd6-7w