[Indignats-pallars] [Fwd: [Fwd: ara, al carnaval de Cadis]]

Josep pepaixa a tinet.cat
div gen 25 13:35:54 CET 2013

· http://www.naciodigital.cat/post/51044
·
· Ara, al carnaval de Cadis. L'any passat, una comparsa gaditana engegava Catalunya a la merda, i qualificava
  en Duran i Lleida de "cabró". Enguany una altra comparsa d'Úbeda fa dures crítiques contra els catalans, que
  qualifica de "poma podrida" i de "gent menyspreable (rastrera) que escup al seu propi país".
·
· Els autors són el grup La voz de la Conciencia, l'escenificació imita el conte de Pinotxo. Segons canten els
· participants, ja no poden "aguantar més les mofes i burles cap al nostre Estat", i diuen que ja no volen
· "pagar més la seva Generalitat".
·
· Les crítiques al poble de Catalunya són constants; la comparsa està només dedicada a criticar els catalans.
· "Sempre que vaig trepitjar la seva terra em van fer sentir un estranger", diuen. "Si se'n volen anar, que facin
· les maletes i se'n vagin". "no els vull aquí, perquè no sentim Catalunya com a germana". A més, també diuen que
· estan tips de "la seva altivesa i xerrameca, amb insults i menyspreus cap a Andalusia", i diuen que ja no volen
· "beure les seves baves".
·
·
·