[Ateneu la Pigassa] Sobre la xerrada de dissabte

pastoretapallaresa a gmail.com pastoretapallaresa a gmail.com
div jun 14 12:27:48 CEST 2013

Hola!

Si feu acta de la trobada o en vau fer de la pagesia, ens ho podrieu passar!

Nosaltres estem molt lluny aquests dies per venir.

Gràcies! Una abraçada,

vanesa
Garatge de Cucat . Plaça d'Olp s/n
25568 Olp (Pallars Sobirà)