[Indignats-pallars] petició de consideració d'una proposta nom del local

ariadna ari.serra a ecoxarxes.cat
dim mar 12 20:23:45 CET 2013

Hola!

Ja sé que ja es va acordar un nom per a l'ateneu, però avui he parlant
amb el Xavi de Beranui, que no va poder venir i tenia una proposta.
Penso que la proposta, al no venir ni fer res per comunicar-la, no
s'hauria de tenir en compte, però també crec que la proposta era bona,
almenys per a mi té un significat que m'agrada molt i, m'agradaria que
ho consideréssim, ara que encara hi som a temps.

Llavors, la proposta és Ateneu lo Rogle, que significa rotllana.

No sé, a mi m'ha agradat moltíssim, és també una paraula pallaresa i ho
entenc com assemblea, grup de gent amb igualtat de veu i vot. I això,
doncs que m'agradaria que es considerés aquesta proposta.

Salut!

ari