[Ateneu la Pigassa] Article del menjador i el transport i incident a reunió IDAPA

armand simon armandsimon2002 a yahoo.es
div oct 4 23:02:03 CEST 2013

Avui,quan anava a la reunió del consell rector de l'IDAPA en el que soc representant de la CUP, he penjat una pancarta a la porta del Consell Comarcal del Pallars Sobirà per reclamar la gratuïtat dels menjadors escolars. Dos mossos d'esquadra m'han demanat que m'identifiquis. L'alcalde de Tremp ha fet broma dient que no em devien conèixer.

He penjat moltes pancartes en aquesta comarca i mai m'havien demanat una cosa semblant. Suposo que aquesta exagerada professionalitat dels agents no ha estat promoguda per alguns polítics locals que, en un afany de quedar bé amb les autoritats que avui ens visitaven, no volien que el poble s'embrutés amb pancartes.

Les nostres autoritats estan obsessionades amb l'estètica i no tant amb l'ètica. És posen a discutir sobre la conveniència o no d'uns jocs olímpic al Pirineu i passen olímpicament de la problemàtica de les escoles rurals, dels menjadors, del despoblament.
Avui ningú tenia cap intenció de fer esment d'aquesta problemàtica, però l'han tingut que escoltar. Han tingut que sentir un altre cop que cal desobeir lleis injustes.

Aprofito per re-enviar-vos un article molt interessant sobre aquest tema.

Armand Simon Llanes,
DNI 39693433X per si encara no el tenen

Salut i revolta

http://www.llibertat.cat/2013/10/retallades-rurals.-23283#.UkyBL7eTtBU.twitter