[Ateneu la Pigassa] VOLVEMOS, volvoretas,

enrique beck ebeckgi a yahoo.es
dij set 12 15:40:07 CEST 2013

que no es insulto, a dar cine por un tubo.

Demà, divendres, 13 (sí, divendres,13. Què passa? Algú li fa por?)  obrim la porta a la sala Anna María Janer de La Pobla de Segur per projectar la divertida, sentimental, emotiva AMARCORD (jo m'enrecordo, en dialecte de Rímini, Italia. Tret que jo m'enrecordi malament.)
Amarcord de Federico Fellini, una peli de 1973 que vam veure a España, una mica més tard, quan la política, dic,els militars i els mossens que feien polític ens ho van permetre. No dic res de la peli que tothom la ceniex,però si algú no l'ha vista encara, que no se la perdi perquè sembla que és una mena d'icona cultural, com a mínim pels que ens sentim mediterranis.
Au, i que vingueu molts!
enric