[Ateneu la Pigassa] reunió pagament menjador escolar al Pallars Sobirà

armand simon armandsimon2002 a yahoo.es
dim set 24 20:51:01 CEST 2013

Estimades families,

desde l'Ampa d'Alins, volem engegar una reunió amb tema únic: PAGAMENT DEL MENJADOR AL PALLARS SOBIRA.

Persones que poden assistir:
- pares i mares afectats per les noves condicions d'aquest any en quan al pagament del menjador
- pares i mares sol.lidaris que no els afecta la nova mesura però que en un futur molt proper es poden veure també afectats
- pedanis dels municipis afectats
- alcaldes dels municipis afectats
- gent que s'estima el Palars Sobirà i no li agraden les retallades sistemàtiques que ens veiem abocats els ciutadans

Data i lloc: dissabte 28 de setembre a la Sala Xorret a les 18:00 hores.

Ordre del dia oberta:
1. Situació actual
2. Breu explicació de les mobilitzacions i actes engegats per altres comarques afectades
3. Sol.licitud que podem entrar tots al Consell Comarcal
4. Mobilitzacions que nosaltres podem fer.

Pretenem que aquest mail arribi a tothom del Pallars Sobirà, o sigui que siusplau feu-ne la màxima difusió, perque si tots ens impliquem, junts podrem moure algo, la NO RESPOSTA NO ÉS UNA SOLUCIÓ !!!

Esperem la màxima assistència per tal de ser representatius !!!!

L'AMPA D'ALINS