[Ateneu la Pigassa] Fwd: Mocions ajuntament al Drive de la Marea

Núria Sauquillo nuriaenvall a gmail.com
diu ago 3 23:14:56 CEST 2014

---------- Missatge reenviat ----------
De: "Gerard S" <gerardsala a gmail.com>
Data: 03/08/2014 23:09
Assumpte: Mocions ajuntament al Drive de la Marea
Per a: "marea-blanca-lleida a googlegroups.com" <
marea-blanca-lleida a googlegroups.com>

En aquest enllaç he penjat tots els documents sobre propostes o mocions
aprovades que m'heu anat enviant. Si en teniu més i me les féu arribar les
penjaré!

https://drive.google.com/file/d/0B_fXMIUO-2eKOHc2TGdwNnpLVGc/edit?usp=sharing

Podeu també difondre notícies com aquesta que he penjat al facebook i
twitter:

Nous ajuntaments es posicionen en contra del consorci
https://www.facebook.com/MareaBlancaLleida/posts/800622343302125
https://twitter.com/MareaBlancaLl/status/495278435829563393

Però per fer-les millor i més riques ho faré si els que  esteu posats més
en política institucional ens passeu info. Salut!!

 N'hauriem de fer una per la premsa. Algun volentari per fer-la?

PD: Jo marxo de vacances dos setmanes. Ona, podràs estar al cas de les
xarxes?

PD; Recordeu que en aquest enllaç trobareu més documentaciíó i cartells de
la Marea!:;
https://drive.google.com/folderview?id=0B_fXMIUO-2eKTnU5a3haZzBBM00&usp=sharing