[Ateneu la Pigassa] SANITAT - VIDEO

JOSEP MIÑAMBRES BOIXEREU jminambr a xtec.cat
diu des 7 10:21:49 CET 2014

Podríem quedar per demà dilluns, jo fins avui tinc compromisos.

- Qui s'encarrega de la màquina per filmar. Jo tinc filmadora però no
retallar retocar i totes aquestes coses, hi ha algú que en tingui i en
sàpigui?
- A quina hora quedem?-  matí o tarda?
- Qui fica la seva cara i veu al video, podria ésser una mateixa persona
per si hem de fer més d'una aparició en públic? Jo aposto per una cara jove
- A quina hora us va bé?, jo en un principi demà estic lliure.
- On el fem?
- LLegit o aprés?
Ja direu alguna cosa
Josep