[Ateneu la Pigassa] Ordre del dia del Consell Rector de l'IDAPA

armand simon armandsimon2002 a yahoo.es
dic mar 12 09:34:45 CET 2014

Hola a totes,
Us adjunto l'ordre del dia del Consell Rector de l'IDAPA al que assistiré el proper 21 de març.
L'IDAPA és una institució per impulsar el desenvolupament socioeconòmic del Pirineu. Està presidida pel conseller de territori i al seu consell rector es troben alcaldes, presidents de consells comarcals i representants de grups parlamentaris. jo hi vaig en representació de la CUP

Si voleu que traslladi qualsevol proposta, queixa, suggerència o el que vulgueu envieu-la a aquesta correu.

A la darrera sessió vaig aprofitar per penjar una pancarta contra el pagament dels menjadors escolars i exposar la problemàtica.

Salut
Armand