[Ateneu la Pigassa] Primavera Sound: els "Sons d'Israel" són sons d'apartheid - DIFUSIÓ MASSIVA

xavi llana xperot a yahoo.es
dic maig 21 14:32:34 CEST 2014

>Hola,
>
>com que la recollida de firmes va lenta i no podem perdre més temps
    (els concerts són el dijous 29), llencem el comunicat amb les firmes
    que tenim, i ja anirem sumant les que vagin arribant. He afegit el
    text següent al final del comunicat:

> [...]
>
>tot i que les organitzacions que estan en llistat Pal-Cat, ja ho
    aniran dient per aquella via.

>Carta en català:
>http://www.bdscatalunya.org/index.php/campanyes/cultural/item/212-primavera-sound-els-%E2%80%9Csons-disrael%E2%80%9D-s%C3%B3n-sons-dapartheid
>
>Carta en castellà:
>http://www.bdscatalunya.org/index.php/campanyes/cultural/item/213-primavera-sound-los-%E2%80%9Csonidos-de-israel%E2%80%9D-son-sonidos-de-apartheid
>
>En algun moment d'avui, l'Alys m'enviarà la versió en anglès de la
    carta, i la penjaré també a la nostra pàgina web.