[Ateneu la Pigassa] Fwd: [Marea Blanca] Debat a TV Lleida consorci.si consorci.no

Núria Sauquillo nuriaenvall a gmail.com
dic oct 15 13:12:22 UTC 2014

---------- Missatge reenviat ----------
De: Gerard S <gerardsala a gmail.com>
Data: 15 octubre de 2014 2:18
Assumpte: Re: [Marea Blanca] Debat a TV Lleida consorci.si consorci.no
Per a: "marea-blanca-lleida a googlegroups.com" <
marea-blanca-lleida a googlegroups.com>

Hola! Finalment la Isabel Tarruella, metgesa de Tàrrega podrà participar
del debat especial sobre el consorci i representarà la lluita de la Marea.

Serà avui dimecres. Segons la progrmació de TV Lleida:

*21.30 Lleida al dia.* Santi Roig conversa amb Miquel Molins, director
general d'Agricultura i Ramaderia. Després, tertúlia d'actualitat.
Demà faig difusió a les xarxes!

Si teniu qualsevol aportació a fer-li a la Isabel podeu respondre-li aquest
correu.
Isabel, l'argumentari que demà aprovarem a l'assemblea potser et pot ajudar
a refrescar algun dels arguments... ;):
https://titanpad.com/PosicionamentConsorci

A por ellos!

El dia 14 octubre de 2014 21:05, Fidel Navarro <fidelnp a gmail.com> ha
escrit:

Núria Sauquillo i Guerra.
[FRANC ALOU ENGINYERIA AMBIENTAL scp]
c/ Únic d'Envall