[Ateneu la Pigassa] Taller de masculinitat

luis escalona maqueda sironkotejodes a yahoo.es
div oct 24 20:02:56 UTC 2014

Bueno penya doncs ja tenim el cartell del taller del proper 22 de novembre.
Us l'envio a veure que us sembla i us demanaria que fessiu difusió a tothom que creieu que li pugui interessar, gràcies !!

Au salut per a tot a s !!!!