[Ateneu la Pigassa] novetats sopar carnaval

Núria Sauquillo nuriaenvall a gmail.com
div feb 13 14:35:49 CET 2015

Ei, sóc una pesada però continuo pensant que hauríem d'agafar pots de
mongetes seques al plus. I posar-ne un sarpat als plats del sopar de demà,
sinó quedarà molt just!!!

Núria.
El dia 11/02/2015 15:10, "ASSUMPTA I RAMON" <aixalda1 a gmail.com> va
escriure:

> Carme,
>

> Jo ja vaig dir que no podía venir fins a les 5.
>
> L'hamburguesa del sopar és    BISTEC PICAT ECO exclusivament de carn de
vedella, preparat amb pebre ecològic i sal sense additius, i amb la forma
ovalada de l'hamburguesa, ho dic per donar informació:  apte per celíacs,
apte per persones amb al·lèrgies,  ....

> Nosaltres tenim una olla gran
>
> També hi haurà en Ramon
>

> Fins dissabte
>

> Assumpta

que diu "No cosirem més les vostres retallades ". Podem portar una roba
retallada o un tros de roba per enganxar amb imperdibles i allà mateix
tindrem una plantilla per posar amb esprai i l'esprai que digui el mateix.
També portarem pintures de cara per si algú es vol "retallar" la cara. O
podeu portar tisores penjades... l'Anna de la Pobleta ens deixa cremalleres
per enganxar amb imperdibles. PORTEU IMPERDIBLES QUE POTSER EN FALTEN!!! En
portarem uns quants però potser no n'hi haurà prou!!!

> -          No és filibrerto, és gelat de nata un tall d'una barra que es
servirà en plat

> -          No és llangonissa, és hamburguesa. No es farà a foc, es farà
en una planxa. Per tant no cal graelles ni pinces ni guants ni llenya ni
carbó. Igualment es necessitar`pa gent per a preparar-les

> -          HoRARIS: Pel matí Jordi porta a ateneu els pots isotèrmics
dels ciclistes
> - pel matí Tere amb dones marroquines preparen samfaina i comencen a
bullir patates

> -          A les 4 Carme, Tere, Assumpta a ateneu
>
> -          A partir de les 7 al poli per anar muntant les pancartes,
taules.. ( o a ateneu per transportar coses cap el poli). No es pot fer
abans perquè hi haurà la  gent de la festa infantil.Si abans esteu per
PObla passeu per l'ateneu  a veure si hi ha urgències!!!!

> -          S'ha d'anar amb compte perquè hi haurà canvi de sentit i
carrers bloquejats. Potser caldrà arribar fins bar la Gemma i anar marxa
enrere per anar a ateneu. A les 8'30 la carreterea estar`a bloquejada per
les carrosses i per anar al poli s'haurà de passar per la plaça de la
pedrera

> - ALGÚ TÉ CORDILL A MÀ PER PENJAR PANCARTES?
>

> Info antiga:
> MENU:
>
> hamburgyesa,  patata all i oli, sanfaina, aigua, pa marroquí,  gelat
>
> Preu: anticipada per colles 6 EURO, anticipada per persones 7 EURO, al moment
del sopar 8 EURO. Preveiem per 125 persones
Calculem que costa 3'5 EURO per persona.

> RESPONSABLES:
>
> Respo de reunions amb Pep Plana:  Jordi (de la PAH), Miñambres, Tere
>
> Respo de  beguda: Jordi  (té la llista feta, parla amb Roset i les
botelles de litre al Plus. Agafar aigua i cava que hi ha a l'ateneu)
> [...]
>
> Respo de menjar sense botifarra i sense postre: Tere >
> Respo de hamburgueses: PAula, Jaume, Josep
>
> REspo de  postre:  FALTA !!!!! (preparar-lo  allà, ja estarà comprat)
>
> Respo de  cafés: Sara (amb  fogons  elèctrics de ateneu. Pensar en llet
i  sucre)

> REspo del canvi: CArme
>
> Llum per veure-hi a la barra i cable: Alfonso
>
> FA FALTA:
> 1  rasera gran : ja està, la Núria
>

> CALENDARI:
>
> Dimecres
> Comprar  a IFA de Tremp: gots, plats, coberts, estovalles, tovallons,
cullerets de cafè, gots cafè, aigua individual que paga ajuntament
> Comprar menjar, cafè, llet, sucre (mirar el que hi ha a ateneu), vi per
vendre a la barra...-
> a 18  h quedem a ateneu amb Pep Plana per aclarir-ho tot
> Dijous  12: carme busca canvi
> Dissabte  14: Ajuntament, una mica de xiringuito per tapar el vent en la
cuina

> Per la tarda carregar les neveres
>
> La Núria portarà l'allioli fet
>
> Gent apuntada:  Tere, Sara, Lluís, Carme, Josep o Núria , Clara Barbal,
Assumpta o Ramon, Lluís de Pessonada, Xavi Llana, Alfonso , Gemma de la
PAh, Jordi de la Pah, Paula, Jaume, Max