[Ateneu la Pigassa] cursos a esterri. un el fa David Fernàndez de la CUP

Miquel vidal miquelvidalmillan a gmail.com
div set 23 16:28:51 CEST 2016

*Em sembla una llàstima que no hi hagi inscripcions obertes només a un o
més cursos, i que sigui obligatori inscriure's al conjunt: per exemple, el
curs de la manipulació de la informació pot ser molt fructífer, però no
veig jo quin interès general pot tenir el de l'aproximació a l'òpera (tot
això és subjectiu, és clar: jo mateix m'hauria estimat més una «aproximació
a la gravetat quàntica», per posar un altre exemple d'àmbit d'interès
bastant limitat).*