[Curso Audio GNU/Linux] de Eric

Siroco siroco en riseup.net
Mie Feb 25 22:29:35 CET 2009

Hola Eric,

vam estar grabant amb Audacity amb una tarja externa, explicant una mica
quines opciones podem tenir a una tarja externa semi-professional y com
la fem funcionar al Linux. Vàrem grabar una xerrada sobre Quimera i
altres projectes de la zona i amb el poc temps que quedava ens vàrem
dedicar a editar una mica l'audio, arreglar coses i mirar de muntar
alguna falca per posar al programa de radio que fem diumenges de 21-22 a
ContrabandaFM.

El pròxim día començarem una hora abans, a les 17h, jo hauré de marxar a
les 20h, però si queda algú més, us podeu quedar frikejant una estona.
Aquesta nova sessió tractarem l'entorn d'Ardour2. Tens algun problema
per començar a les 17h?

Ara us escric un mail col·lectiu, estàs a la llista del curs [0]?

Salut!

Siroco