[Ecoseny.Actualitat] Projecte centre cultural cooperatiu

jordi pascual sanchez paski6 a hotmail.com
dij mar 24 22:24:02 CET 2011

Hola. Em dic Jordi Pascual i he rebut un mail de dues noies (Sandrine i Maila) que munten un centre cultural cooperatiu. Demanen gent amb experiència per cobrir tres plaçes de treball. Estic interessat en optar a una d'elles però en el mail que he rebut no hi havia cap direcció de correu electrònic per poser-me en contacte i a la pàgina que m'ha enviat el link, tampoc. Com que si que hi havia la vostra adreça, us demano si em podeu posar en contacte amb elles o, remetre'ls-hi aquest correu.Estic interessat en el lloc d'encarregat de la cafeteria, ja que tinc experiènccia en aquest àmbit. A part, també he estat involucrat en projectes artístics i m'apassiona el món natural i la etnobotànica. Bé, moltes gràcies.OfficeJordi Pascual (650 274 316)