[LaVilaDelPingüí]Intentant quedar de nou: divendres o dilluns?

mat mattia a moviments.net
dim abr 7 00:41:50 CEST 2015

Vam dir que el divendres a les 19 era un moment millor per quedar

a la asamblea de ahir a la vila van sortir altres temes interessant per
tractar

doncs quedem aquest divendres

saluts

mat - Cuin-A-ctiva