[LaVilaDelPingüí]Trobada de hacklab els dilluns (era: "varieté")

al al a blogmail.cc
dll oct 19 15:33:05 CEST 2015

Ho reenvio a la llista de correu del hacklab.

Atenció que al Guille segurament se li hagi de trucar per telèfon perquè
com encara no té internet a kasa no crec que el llegeixi a temps.

També a l'Arkadi, ens trobem?

Fran, estás ya por aquí?