[LaVilaDelPingüí][guifi-garraf] Recordatori: Dilluns dia 14, 18:30h Vilanova: Trobada per fer la xarxa comunitària del Garraf

Jesus Herman jhmarina a gmail.com
diu set 13 18:40:05 CEST 2015

Llàstima que no pugui venir, espero poder atendre la següent.. salut!

--
*Jesús Herman Marina*
Front End Developer & Entrepreneur

http://www.jesusherman.com