[LaVilaDelPingüí][guifi-garraf] Recordatori: Dilluns dia 14, 18:30h Vilanova: Trobada per fer la xarxa comunitària del Garraf

Cristina Domingo Ruiz cristid_ruiz a hotmail.com
dll set 14 00:09:14 CEST 2015

Yo tampoco puedo asistir mañana. Me quedo tranquila sabiendo q Narcís va en representación de Cubelles. Seguimos en contacto! Abrazos!

Enviado desde mi iPhone