[M15M VdM] Respecte al Ple d'ahir

Quique Badia Masoni badiamasoni a gmail.com
div des 2 10:53:48 CET 2011

Ja em perdonareu l'exabrupte d'ahir, però és que crec que els Convergents
de Vilassar de Mar no tenen límit...

Però més enllà de cagar-nos en ells, eus aquí alguns punts positius:

- Ahir al programa de Catalunya Opina de Canal Català la Glòria va fer una
trucada en directe explicant la pujada de sous. Això es va traduïr en:

- Una pulverització del rècord d'audiència de Vilassar de Mar TV. Tant el
de l'streaming com el de la TDT. Demanaré el vídeo a en Vargas per retallar
els moments estelars i fer un muntatge estil APM.

- Es van creuar les etiquetes del Twitter #omplimelple (la nostra) i la de
#entrevistamas, fet que la gent va connectar amb la idea que, mentre Mas a
TV3 parlava d'austeritat i d'apretar-se el cinturó, a Vilassar de Mar
s'estaven pujant els sous (bona!).

- Aquí us deixo un article sobre els 10 incompliments
electorals<http://www.setmanaridirecta.info/noticia/els-10-incompliments-ciu-que-artur-mas-no-va-explicar-monica-terribas>d'en
Mas. Pot connectar allò local - el nostre tema - amb la política
global de CiU. En breu en Pol publicarà un article a La Directa sobre el
tema.

Ara la cosa va d'aprofitar la tirada per difusió, hem d'apretar al màxim en
aquest sentit, ja que a sobre es van ventilar la proposta de recolzament a
la dació en pagament i a la reglamentació del que és i el que no és un pis
buit, més les habituals fugides d'estudi...

Perdoneu la meva absència aquests dies, estic liat amb el projecte
editorial del setmanari i en una setmana pujo a l'examen del FCE, quan
acabi em torno a posar a sac.

Besets i a donar canya!

El 2 de desembre de 2011 9:36, ramon espinosa <r.espinosamas a gmail.com> ha
escrit:

*Quique Badia Masoni
633 041 513*
badiamasoni a gmail.com