[M15M VdM] Entrevista a RAC1 de Joan Roca fa una estona

Carles Soler karles.soler a gmail.com
dis des 3 10:38:26 CET 2011

Bon dia gent!!

Tot just acabo d'escoltar, per RAC1, una entrevista que han fet al Joan
Roca... Al respecte:

- Com a positiu: Els medis de premsa s'està fent ressó i que surti a
l'emissora de RAC1 és una mostra. Els dissabtes pels matí és un dels
programes més escoltats

- Com a negatiu: Li han preguntat si es tornaran enrera malgrat tot
l'enrenou creat. La seva resposta contundent: NO

- Com a manipulació: El Joan Roca ha dit que l'oposició ha votat que no a
la redistribució i pujada de sous però NO HA renunciat a la pujada de sous
que els hi pertoca.. ¿és aixi?... Jo vaig entendre que la oposició
renunciaria a la pujada d'honoraris per assistència als plens... O sigui
que crec que ha dit mentides al respecte o ha manipulat la informació... Si
és aixi doncs es podria rebatre...

Doncs res... que el soroll ja està fet i si que s'hauria de veure com podem
"contrainformar" de les respostes que està donat l'Ajuntament als medis de
premsa (que a sobra van de victimes).

Salut!

--
Carles Soler