[M15M VdM] Reunió Pla d'acció

zenaida serrano zetaserrano a hotmail.com
dis des 3 12:32:56 CET 2011

Bon dia família mega-indignada
Tenim moltes idees al cap i sobretot moltissimes ganes de posar-les en marxa.
Ahir parlava amb una membre de la família i recordàvem els moments estelars del ple: com mana callar el nostre alcalde amb aquell puntet de falta de respecte. Com, mentre havia una intervenció d'un regidor de l'oposició sobre la violència de gènere, el Roca i la Debo comentaven alguna cosa graciosa dels seus mòbils? Com es dormen, com es riuen dels nostres comentaris....
Sabeu que el Laureà ha estat treinent del facebook tots els comentaris contraris a les seves opinions? (m'ho ha dit un afectat que, a més, és votant de CIU). Jo crec que l'estona que va faltar al ple se'n va anar a un ordinador a controlar.
Sabeu que gent propera meva que fins ara em deia que era una boja i que estava perdent el temps amb les nostres reunions i mogudes estan canviant d'opinió? Sabeu que la gent s'està movent per presentar alternatives a les properes eleccions municipals?
Família, el poble està començant a prendre consciència i nosaltres hem tingut alguna cosa a veure.
Doncs ahir parlava amb aquesta companya-amiga i amb d'altres i dèiem que hauríem de quedar aquesta setmana i que encara que sigui festa el moment ho requereix. El Ramon ho acabar de dir també al seu correu. I hauriem de trobar el dia on siguem el major nombre d'indignats. Podem treure dos dies de la setmana perquè sigui més fàcil (perdoneu però em toca a mi fer aquesta feina i no vull quedar per a la posteritat com la marimandona del grup). Jo trauria el dilluns (perquè així tenim més temps per pensar i portar preparades les propostes) i el divendres perquè no passi massa temps.
Us proposo que digueu dos dies (entre dimarts, dimecres i dijous) de la setmana vinent (ordenats per preferència) i escollim el més votat.
El meu vot és:1. Dimarts2. Dimecres
Us proposo també que digueu si voleu que ens veiem en un bar (podríem buscar un d'adequat, que sigui gran i no massa sorollós -en tenim algú controlat) o una casa. Un bar significa fer la despesa de la cerveseta però una casa no se si tenim algun familiar en condicions de aportar-la (ja portaria cadascú la seva cervesa).
I el pla de treball seria portar cadascú preparada la seva proposta. Preparada i estudiada i amb una proposta temporal. Com que hi ha moltes idees és important que cadascú faci la seva intervenció (a la reunió) el més estudiada i concreta possible.
Hem de tenir em compte ja algunes dates:13 de desembre segona assemblea per l'educació (no se si els hi cal ajuda)16 de desembre sopar de No Nadal de la família indignada18 de desembre xocolatada-políticosocial al barri del barato
Resumint: Si us plau contesteu a aquest correu dient els dies (per ordre de preferència) i dient també bar o casa. A qui li sigui igual (el dia i el lloc) doncs no cal que digui res. Una vegada que tinguem els resultats farem la convocatòria. Contesteu el més aviat possible, please.
Molt bon cap de setmana reflexiu i revoltoso!!!Comissió d'organització

Date: Sat, 3 Dec 2011 11:37:52 +0100
From: r.espinosamas a gmail.com
To: badiamasoni a gmail.com
CC: rt15m a marsupi.org
Subject: Re: [M15M VdM] Entrevista a RAC1 de Joan Roca fa una estona

Bon dia familia (mai vaig pensar que, des de el meu desarrelament m'agradaria pertànyer a una familia)
Era de esperar una rèplica d'aquesta gent. Encara que barruera, el que busca és desconcertar i enfrontar als partidaris de la resposta a l'iniciativa de la reconversió del sou de l'alcalde.

Ara ens toca organitzar una bona moguda. Hem de tenir en compte el ressó que aquesta notícia ha tingut a escala fins i tot estatal. M'imagino que la difussió en mitjans com La Vanguardia, El Pais o Abc es deu als contactes de IU o CUPs; sigui com sigui ha estat molt bé. He rebut l'interés d'assemblees de pobles, de barri i plataformes revoltosses demanant més informació per incloure-la en els seus blogs.

Estic treballant en organitzar un plà d'acció que ens permeti arribar al major nombre de gent del poble i culminar el procés amb una gran mobilització que permeti fer front al govern de l'ajuntament i posar en evidència les seves polítiques.

Proposo el següent projecte:
* Difussió d'un escrit/crònica/panflet informant dels fets. Es tractaria de informar al poble dels esdevinements de forma clara i precisa, sense caure en demagògies. Em calen  moltes dades que desconec i us demano ajuda logística. En concret, la quantitat exacte del sou amortitzat; els motius reals i legals de no cobrar dos sous per part de l'alcalde; el càrrec a la Diputació; el deute de l'ajuntament en interessos dels crèdits del consistori; els noms dels regidors que cobraran l'augment; i tot allò que em permeti redactar aquest escrit sense que s'ens pugui enxampar amb cap pífia.

Aquest panflet hauria de ser distribuït per tot arreu i no solsament a l'ambit de Vilassar i hauria d'estar signat per l'assemblea del 15-M de Vilassar. Estudiar la possibilitat d'enviar-lo als mitjans que han emés la notìcia.

* Campanya de sensibilització. Recollida de signatures. Intervencions a la radio i Tele. Convocatòria d'una manifestació.
* Gran manifestació/concentració davant de l'ajuntament el dia 17/12/2011 amb la lectura d'un manifest curt i motivador.

   S'hauria d'intentar un acte festiu que es desenvolupés amb ironia i performances. Entre elles proposo enganxar a la entrada de l'ajuntament una mena de rellotge per fitxar i targetes amb els noms dels regidors a qui s'els puja les hores de dedicació. També uns porquets/guardioles per ajudar-los econòmicament. (No us preocupeu, les guardioles les tinc). Compto amb l'imaginació del jovenívol de Vdmsindigna.

  Penseu que no hi ha rés que faci més mal als mediocres que l'ironia.
* Incloure dins d'aquest procés les nostres idees-base. Mencions a la "dación en pago", resultats injustos de les eleccions sense reforma electoral; les retallades en Sanitat; la lluita dels estudiants; etc...

* Hem de valorar la possible unitat d'acció amb els companys de IU i CUP. Jo vaig veure molt indignada a la seva gent. Caldria aclarir la seva postura front la pujada dels seus propis sous. Qué passa amb el PSC?

* Atac massiu al facebook d'en Laureà per la censura habitual de les intervencions que no l'interessen. Més ironia contra el "príncep de les noves tecnologies".

I tot allò que em pogueu aportar.
És obvi que hem de trobar un dia d'aquesta semana per reunir-nos i organitzar tota aquesta patata.
Recuperem la dignitat del poble.

I Vilassar era una festa!(el Hemingway del Maresme)

El 3 de desembre de 2011 10:46, Quique Badia Masoni <badiamasoni a gmail.com> ha escrit:

Això no és tot, eus aquí la contra-campanya:

            Vilassar de Mar estalvia 23.000 euros en sous dels càrrecs electes del pressupost 2011

Estic desenvolupant una idea, quan tingui alguna cosa més clara us ho passo, ok?

Petons!

El 3 de desembre de 2011 10:38, Carles Soler <karles.soler a gmail.com> ha escrit:

Bon dia gent!!

Tot just acabo d'escoltar, per RAC1, una entrevista que han fet al Joan Roca... Al respecte:

- Com a positiu: Els medis de premsa s'està fent ressó i que surti a l'emissora de RAC1 és una mostra. Els dissabtes pels matí és un dels programes més escoltats

- Com a negatiu: Li han preguntat si es tornaran enrera malgrat tot l'enrenou creat. La seva resposta contundent: NO

- Com a manipulació: El Joan Roca ha dit que l'oposició ha votat que no a la redistribució i pujada de sous però NO HA renunciat a la pujada de sous que els hi pertoca.. ¿és aixi?... Jo vaig entendre que la oposició renunciaria a la pujada d'honoraris per assistència als plens... O sigui que crec que ha dit mentides al respecte o ha manipulat la informació... Si és aixi doncs es podria rebatre...

Doncs res... que el soroll ja està fet i si que s'hauria de veure com podem "contrainformar" de les respostes que està donat l'Ajuntament als medis de premsa (que a sobra van de victimes).

Salut!

--
Carles Soler

Quique Badia Masoni