[M15M VdM] Sopar de No Nadal, 17 de desembre

zenaida serrano zetaserrano a hotmail.com
dic des 7 19:44:25 CET 2011

Bona tarda,
La Comissió especial encarregada del sopar de No Nadal m'ha fet arribar ja la proposta. Es tracta d'anar a sopar al Tres Leones el proper divendres 17 de desembre a les 20.30. Ens deixaran el pati interior a on hi caben més de 70 persones.
El menú és el següent (i costa 20 euros)
Primers: Amanida tres colors amb formatge de cabra cruixent (els tres colors és perquè hi ha tres diferents enciams).Pasta fresca (Tagliatelle) al Pesto Musclos frescos de roca al vapor amb all i julivert
SegonsSuprema d'orada a la planxa amb guarnicióFideuà "Tres Leones" amb calamarcets i gambetes vermellesEntrecot de vedella a la brasa amb patatetes panadera.
Pa, beguda, postres i cafè
Si hi ha nens farien alguna cosa adequada a ells i es pot dir en el moment.
Hem de donar una resposta de número de persones el proper dimarts. També hauríeu de dir que voleu de segon. Si us plau, qui vulgui venir a sopar i passar una estona deliciosa i fantàstica (com és habitual quan es reunim) que em contesti a mi (i només a mi per favor per no col·lapsar) dient:
número de persones adultesquè vol o volen de segonsi te o tenen alguna especial que no pugi/n menjar, al.lèrgies, etc
Recordeu, abans de dimarts, dia 13, al vespre
Comença el compte enrere!!!
Salut,Comissió d'organització