[M15M VdM] Fwd: Passi del documental i xerrada a Vilassar de Mar

Quique Badia Masoni badiamasoni a gmail.com
dis jul 30 14:33:50 CEST 2011

Ja tenim contestació.

Llegiu i digueu-hi la vostra gent!

---------- Missatge reenviat ----------
De: Marc Almodóvar <malmodovar6 a gmail.com>
Data: 30 de juliol de 2011 14:26
Assumpte: Re: Passi del documental i xerrada a Vilassar de Mar
Per a: Quique Badia Masoni <badiamasoni a gmail.com>

Hola Quique,
et passo el que em demanes.....i el dossier tb tel passo
el dia 17 ara per ara no tinc res, pero no és lo més ideal que em
vagi....tot i que entenc per els dates que m'has estat proposant que ha (o
hauria) de ser en cap de setmana....
ara, la xerrada per a què o qui seria, etc, etc....
seguim en contacte i ho tanquem tot plegat....

El 30 de juliol de 2011 14:16, Quique Badia Masoni
<badiamasoni a gmail.com>ha escrit:

 Ok, i el 17 de setembre? Si et va bé reserva't el dia siusplau. Seria cap

--
*Quique Badia Masoni
633 041 513*